31 Aralık 2013 Salı

NİCE MUTLU YILLARA GÜLÜM...

şimdi güzide arkadaşlarım bir sene daha bitiyor bugün.
önceliklen yukarıdaki benim yılbaşı ağacımdır gülen olursa direk küserim bunu belirteyim.

yeni yılda yapılacaklar diye listeler yapmış hazırlamıştır arkadaşlar...

yeni yılda çimlere basmayacağım...
yeni yılda depresyona girmeyeceğim...
yeni yılda evlenmeden asla...
yeni yılda göğsümün kıllarını aldıracağım metroseksüel olacağım diyen adam tanıyorum lan ben.

pek kıymetli arkadaşlarım benim yılbaşı eğlenceleriyle ilgim yoktur.
hani şu yaşa geldik taksim meydanında bi turist kız bile taciz edemedik.
boşa yaşıyoruz.

blokta yaşlandı epeyce...
ilk girdiğim günleri hatırlıyorum da...
benim zamanımda kravatsız girilmezdi bloka be...

efenim bendenizde ülkesini seven her türk erkeki gibi acaba iki hanımkız tavlarmıyım diye girdim bu aleme...
hani iki şiir attırayım iki özlü söz yazayım...
ordan burdan aforizma araklayayım koyayım bloka gizemli olayım...

olmadı kasketimi giyeyim başıma elim çenemde bi fötö koyup ağır abi olayım...
iki araklama şiir koyayım ergen kızlar üşüşsün çevreme...
blokta ne kadar hanımkız varsa aşık edeyim kendime.

olmadı...
eh malzeme ortada...
ne gizemli olabildik ne karizma ne ağır abi...
gariban bi absalom olduk anasını satayım.
mukedderat.

o abileride burdan kutluyorum valla ücreti karşılığında bana ders vermelerini istiyorum...
götüm başım oynarken nasıl gizemli abi olurum...
daha bi kıta şiir bilmeden nasıl şair ağır abi olurum dersleri.
ihtiyacım var napiyim.

çok güzel insanlar tanıdım şu alemde...
yan masaya yanar dönerli meyveler gönderdim meyveler aldım...
pırıl pırıl komşularım oldu...
görüştüklerim oldu...
görüşeceklerim var.

bloktan kız tavlama sanatını beceremedik amma...
şahane komşuluklar edindik.

eh geldi şimdi yılın dibi...
noel babayı pek sevmem...
zaten az karakterli bi arkadaş olsaydı bacadan girmez efendi gibi kapıyı çalardı pezevenk.

tüm kıymetli arkadaşlarıma şahane bir yıl diliyorum...
ben şahsen son 3 seneki yılbaşlarını muhteşem geçirdim.
muhteşem dedimse atlayıp zıplayıp değil ha ben çıkmam kolay kolay dışarlara yılbaşlarında...

ben girmeyeceğim yeni yıla...
bu yıldan çıkacağım yeni yıla girmeyeceğim.

giren tüm kıymetli arkadaşlarımın yeni yılını kutlar büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.



yapraklara dallara
yeşillere allara
nice mutlu yıllara gülüm.
nice mutlu yıllara.

yaprak dala
al yeşile yaraşır
gayrı bundan böyle
vermem seni ellere.

bu da böle biline...

24 Aralık 2013 Salı

HEPSİ MİM LOBİSİNİN İŞİ...

şimdi güzide arkadaşlarım kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş...
yıllarca şu bloklarda dönen mimlerle dalga geçtim...
mimlerle ilgili yazılar yazdım...
eğlendim güldüm.

ilk zamanlar beni mimleyince arkadaşlar...
kıymetli arkadaşlarım yapmayın sizi severim amma...
bana hadi yaz deyince...
hadi çocuğum amcalara mandolin çal bakiyim diye eline mandolin tutuşturulmuş salonun ortasında embesil gibi kalmış çocuklar gibi hissediyordum kendimi...
kusura bakmayın yapamıyorum affedin beni demişliğim vardı.

heyhat...
hayat işte.
pek sevgili kave telvesine bi espirik yapalım dedik canımıza okudu...
benim için özel mim yaptı...
tüm kıvırma çabalarıma karşı bide üşenmedi renklerdirdi yazısını.
eh elime mandolini tutuşturdu.
hadi abilere ablalara çal bakiyim evladım dedi.
şimdi salonun ortasında mal gibi duruyorum.
napıcam lan ben.

eh yapıcak birşey yoktur...
bir centilmen olarak sözümüzü tutacağiz soruları cevaplayacağiz..
ben sana gününü gösteririm sayın telve.
dış güçlere mim lobisine pabuç bırakmayacağiz bu da böle biline.
elimde ne belgeler var.
inlerine gireceğim ben bu mim lobisinin.

neise...
efenim mim şöle...

1-elimden gelse...

elimden gelse ne gelmese ne...
dünyaya barış ve kardeşlik getireceğim...
bırak bu işleri devlet su işleri diye espri yapılmasını yasaklayacağım...
yok yahu yok...
benim başıma ne gelirse elimden gelmiyor dilimden geliyor...
mim de soruyu değiştirmek yok dimi ahahaaa.
tamam tamam ciddiyete davet ediyorum herkesi.

2-kendi kendini kontrol etmekte...

iyiyimdir...
yannız hafif bi lazlık var ordan sıkıntı yaşıyorum damarıma basılınca film kopuyo kayış sıyırıyo abi.
öle diyolar yani ben o anları hatırlamıyorum.

3-beni en çok kaygılandıran şey...

yok öle bişey.

4-hayatımın en kötü anı...

anlatamam valla rtük kapatır tükkanı merak edenler mail atsın anlatırım:))

5-yannızken...

şahane içerim tek başıma.

6-nefret ettiğim...

ımmm şimdi bu soru kazık olmuş biraz...
efenim nepalde kıç kadar minderde oturunca beya bi...
nefret kelimesiyle haşır naşır oldum çokca.
ve affetmeyi öğrendim...
zaman zaman oturup o kıç kadar mindere toplu olarak affetme ayinleri düzenliyorum artık.

7-işimi...

gücümü bırakıp gidesim var...

8-kadınlar ve erkekler...

kadından korkmayan allahtan korkmaz abicim...
kadınlar birer çiçektir ahahaaa.
erkekleri genel olarak mazlum ezilen gariban taraf olarak görmekteyim.

9-hayat...

basit bişey çok abartmaya gerek yok.

10-çocukken...

hiçbişi hatırlamıyorum lan...
ben çocukken romalılar kuzeyde anglo saksonlarla savaşıyodu bi onu hatırlıyorum.

11-başkalarının zayıf tarafı...

laz damarıma basarlarsa benim güçlü tarafım.

12-yalan sölemek...

iyidir:))
aslında pinokyo modeli ele alınmalı bu konuda diye düşündüm uzun yıllarca teori geliştirdim...
yannız yalan söleyince burun uzamasın...
herkeste farklı bişey uzasın diye düşünmekteyim.
artık neresi denk gelirse.
kısmet.

13-herşey kötü gittiğinde...

oturur mum ışığında içerim...
mum olmazsa olmaz ama illa olacak.
şahane oluyo herkese tavsiye ederim.

14-geceleri...

mum ışığında şahane içerim ahahaaa
ne diyim abi.
yalan mı sölicem...
pinokyo muyum ben:))

15-başkalarına göre ben...

abicim beni ya çok severler ya nefret ederler ortası yok.
benden nefret edenlerin yuvası yıkılsın evlerine ateş salınsın bi hamdükeeeeee ve melaikeeeeee.
semi allahü limen hamideeeee
amin.

16-kurtulmak istediğim korku...

inlerine gireceğiz onların ellerini kıracağız...
yok bi önceki sorunun cevabıydı bu.
korkunun ecele faydası yok telveeeeeeee.
yok korku morku.
azcık tırsma var ama o sayılır mı:))

17-bazen düşünüyorum da...

hahahaaa
ne diyim ben şimdi.
ben düşünmüyorum efenim bıraktım düşünmeyi valla bak.
ne düşünücem be...
beyaz çarşafa sarınıp başbakanı karşılamaya gidenler düşünüyo mu da ben düşünücem.
benim onlardan neyim eksik.
bi çarşaf yok.
bide kefenin cebi yok demiyolar mı bu çocuklara yav.
bilemedim.

18-en çok utandığım şey...

memleketime bakıp bakıp utanıyorum bu aralar.

19-keşke ben...

keşke diye bişey yoktur attık biz onu zamanında kitabımızdan elhamdülillah...
faiz lobisinin işi gezicilerin çapulcuların çıkardığı bi asimetrik darbe bu keşke denen şey.
inlerine gireceğiz ellerini kıracağız...
onların arkasında allah varsa bizimde millet var mim lobisi var.

20-anlamıyorum neden...

anlatıyorum anlatıyorum anlamıyorsun...
gün gelecek çocuk...
anlayacaksın.


şimdi güzide arkadaşlarım...
gaza geldim yazıyodum da...
erken bitti bu mim.
başka mimi olan varsa gelsin bana...
hepsini cevaplayacağım...
dış mihraklarının oyununa gelmeyin.
oturun oturduğunuz yerde.

ya rab.
sen aklımı koru.

kimsenin evine ateş salma...
kimsenin birliğini bozma...
kimsenin yuvasını yıkma...

ama en önce...
bu güzide millete akıl ver.
fikir ver.
izan ver.

hikmetinden sual olunmaz ya rab.


şimdi herkes dışarı çıksın bu ülkeyi bi yıkamamız lazım.

11 Aralık 2013 Çarşamba

KILAVUZ...

şimdi güzide arkadaşlarım insanlarla konuşmak yoruyo beni artık...
derdimi anlatamıyorum...
bana göre anlatıyorum da anlamıyolar...
onlara göre ben de bi sıkıntı var anlatamıyorum.

eh bu kadar insan beni arızalı kabul ettiğine göre onlar haklıdır o zaman ben de bi sorun var.
dedim...

ve derhal derin düşüncelere daldım...
iç dünyama yolculuğa çıktım...
astral seyahate gel dediler gelemem şimdi içerdeyim çıkınca ben sizi arayım dedim...
içeri nere dediler...
iç dünyam dedim.
senin iç dünyan yok ki dedi biri...
telefonu kapatıverdim suratına...

şimdi senin iç dünyanda telefon mu var diyecek olan kıymetli arkadaşlarıma sesleniyorum...
demeyin.
direk küserim konuşmam bunu da burdan belirteyim.

efenim...
bu kadar insan ben de bir sorun olduğunu düşündüğüne göre kıçımızı yırtmanın manası yok diye düşündüm derin derin...
ve insanlığa küstüm o an itibari ile.
artık derdimi merdimi anlatmıyorum.

konuşmam gerekirse kısa cevaplar veriyorum...

-seviyorum abi
-sevil neşelen sevme yanarsın.

-oğlum çok üzüyo beni
-verecen odunu

-sınavı geçemedim
-tonbul tonbul memeler

-maddi durumum berbat
-ya maneviyat?

-unutamadım seni
-unuturum diye yorma kendini her sevenle beni bir tutamazsın

-rüyamda seni gördüm
-rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz

-kedim ishal olmuş
-uçan kedi diyodun sıçan kedi mi oldu yani şimdi

-bunu da terkettim kendime yeni bi prens buliciğim ben daha iyilerine layıkım
-farkettim onu ben...farkettim...layıksın hakkaten.

-çocuk cillop gibi ama maaşı az ailemle bunun kritiğini yapıyoruz
-ailecek işe mi alıcaksınız çocuğu?

-ya tenimiz uyuşurmuki acebaaaaa
-valla bi değdirin tenleri bakın uyuşuyo mu uyuşmuyo mu ben nerden bileyim...

-işin kötüsü çocuk beni bakire sanıyo
-sen de onu bakir san ödeşirsiniz.

-ama ben mustaayı da seviyorum hem maaşı da şu kadar napıcam absalom ben ühüüü
-onu da sev şekerim ikisini birden sev benden yana sorun yok.

-anlamıyosun beni anlamıyosunnnnn
-anlamaya çalışmıyorum aslında ben seni anlamamaya çalışıyorum

-ona o kadar özel ilgi gösterdim benden daha iyisini bulamayacak oturup ağlayacak
-onu bilmem ama sen şu an da ağlıyosun farkında mısın?

-benim kadar kimse sevemeyecek onu
-evet...
-evet ne be
-sevemeyecek
-dalga geçiyosun ühüüüü

-hayat rutine bindi
-hayat bu iner biner...karışık yani.
-konuşmucam bi daha senle
-rutine bindirsek bu konuşmamayı


kıymetli arkadaşlarım mutsuzuz bunu kabul edelim...
şahsen çevremdeki herkes mutsuz...
işi olanlar işinden mutsuz...
işi olmayanlar işi olmadığı için mutsuz...
eşi olanlar eşinden mutsuz...
yanlız olanlar eşi olmadığı için mutsuz...

korkaklar zaten mutsuz...
adı üstünde korkak oldukları için mutsuz...

çevresine anasına babasına bişeyler kanıtlamaya çalışanlar buna çabalamaktan mutsuz...
statü için mutsuz...
para yok diye mutsuz...
parası olanın benden ne farkı var diye kıyaslamaktan mutsuz...
parası olunca bu seviyede ilişkiler hep yalan dolan diye mutsuz...
sanki daha önce şahaneydi ilişkiler gibi.

terkedilenler mutsuz...
terkedenler mutsuz...

gücü yetmediği için kapıları açamayanlar mutsuz...
ardına kadar açılmış kapılardan dahi girmeye cesaret edemeyenler mutsuz...

hayatın anlamını aramaktan mutsuz insanoğlu...
bulamamaktan.

fizik kurallarına göre evren yasalarına göre ruhani felsefelere göre ve en önemlisi aklın yolu birdir lan akla mantığa göre...
ne aradığını bilmezsen onu bulamazsın değil mi?

aradığını bilmediğin şeyi aramak nasıl bi salaklıktır anlamıyorum...

sonra da diyolar ki bana...
sen beni anlamıyosun...
sen arızalısın...
sen huysuzsun...
sen agresifsin.

kardeşim sen de salaksın ben sana bişey diyo muyum...

kazık kadar olmuşun hala ne olduğunu bilmediğin bir şeyi arıyosun.
aradığını bilmediğin o şeyi doğal olarak bulamayınca mutsuz oluyosun...
sonra sen normal insan...
ben arızalı oluyorum.
bu mudur?

pek kıymetli arkadaşlarım kimseye nasihat verecek değilim...
ayrıca bana ne...
ben nasihat verici miyim...
ver verrrrrrr
nolur bize nasihat ver deseniz yine vermem.
uzmanlık alanım o değil çünkü.

benim uzmanlık alanım kılavuzluk...

-hayatın anlamını arıyorum kılavuz bey
-şimdi bacım camiyi geçince sola dönücen orda bi market var hemen yanından kıvrılacan sağdan sağdan gidicen...
-ay ne şeker kılavuzzzz kız
-sağdan sağdan hadi anam

budur...
benim hayattaki görevim budur.

ha bunca yıllık kılavuzluk tecrubemden sonra buldum mu hayatın anlamını?
buldum.

küçük balıkçı meyhanesini geçiyosun köşede vestelden sağa dönüyosun sokağın köşesindeki eski apartmanın çatı katı...
hayatın anlamı budur.

kıymetli arkadaşlarım...
hayatın anlamı...
siz ne olmasını istiyorsanız odur.

şimdi müsadenizle...
birazdan bi arkadaşım gelecek hayatın anlamını aramış bulamamış...
mozartın beşinci kaval senfonisi çalarken ona hayatın anlamını anlatacağım.

allah sonumuzu hayır etsin...
hikmetinden sual olunmaz ya rab.

22 Kasım 2013 Cuma

ZAMAN LAZIM...

şimdi güzide arkadaşlarım hazır herkesler kaçmış blog aleminden...
ulan dedim kendi kendime oturayım bi yazı yazayım...
kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşkkür ederim emine diye başlayan mesela.
ahahaha

bak şimdi benim zamanımda böle anketler meşhurdu şimdi de varmı ki?
çok küçükken mesela büyüyünce ne olmak istersin diye bi soru vardı.
herkes sallardı bişiler.
bi arkadaşım büyüyünce şezlong olucam yazmıştı.
valla bak yeminlen.
şezlong?
büyüdü hakkaten şezlong oldu ayrı konu idealist bi arkadaşımdı.
takdir ederim kendisini.

yine geçen bi arkadaşım dedi ki...
bu arada ben sanki herşeyi çözen adamım anasını satayım kelin merhemi olsa misali...
beraber olduğu hanımkızla bi karar almışlar.
azcık ilişkimize ara verelim demişler.
sen ne düşünüyosun dedi.

ben uzun yıllardır düşünmüyorum dedim bıraktım düşünmeyi.
düşündükte nooldu ha nooldu?
bi sokrates mi olduk...
bi kant kunt mu olduk...
bi ömer hayyam mı olduk...
noolduk?
gariban dallama bi absalom olduk.

neise efenim kaşlarımı küçük emrah gibi yaptım...
içimden oy garibim diye geçirdim...
sıçtın olum sen hatun ceketi almış gidiyo lan diyemedim tabi...
ilişkilerde ara vermek bazen iyi gelebilir dedim.
ama kendim bile inanmadım valla.

bu ne abicim şimdi yeni moda oldu bu zaten...
defol lan iliğimi kemiğimi kuruttun hayattan bezdirdin beni allah bin kere belanı versin diyemiyosun.
biraz zamana ihtiyacımız var biraz ara verelim diyosun...
olur mu?
olmaz.
olsa tükkan sizin.

tabi bi de şu geyik vardır...
ki bunu her sölediğimde çevrede ren geyiği var mı diye kontrol ederim.
kahrından ölür gariplerim çünkü bu kadar geyiği ben geyik olduğun halde yapamadım diye...

bırak...
seviyosa döner.
hahahaa

hıncal uluç kullanır bunu en sık...
ki abimize bakarsanız hiçbirinin dönmediğini sap gibi yanlız yaşlandığını anlarsınız.
size somut kanıt.
döner mi a bicim alla alla.
zaten zor kaçmış.
etrafta cillop gibi çocuklar var.
döner mi?

eşyanın tabiatına ters.

valla kıymetli arkadaşlarım...
bana göre...
biraz zaman verelim ara verelim demek aynen şu demektir...

kardeş ben seni sallıcam ama sallayamıyorum...
yazık iyi adamsın kıçına tekmeyi basamıyorum...
o kadar huysuzluk ettim bi defolup gitmedin...
kıyamıyorum ama....
senden olmaz bana abicim.
hadi tak sepeti koluna herkes yoluna...

demenin modern şeklidir...

valla yanılıyor da olabilirim...
bunu deneyen ve tekrar devam eden bi çift gören duyan varsa lütfen acil bana bildirsin...

tabiiiii 
ahahaha
bi de şu var...
sen çok iyi bi insansın...
ben seni haketmiyorum...
sen daha iyilerine layıksın.

kardeşim buna benim bile lafım yok.
bunu yiyen bi salak varsa...
adresini telefonunu bana bi gönderin.
valla söz.
arıcam.

ben absalom kardeşim....
nasıl bi gerizekalısın sen mutlaka tanışmamız gerek ben bu konuda araştırmalar yapıyorum diye ahahaha.

tabi benim aklıma garip garip sorular da geldi ama arkadaşa soramadım zaten izole olmuş hayattan garibim...

ara vermek ne demek lan?
hayır ara nasıl verilir mesela?
hadi ara verelim hopppp.
verdik.
bu mudur?

neler serbest neler yasak bu arada?

merhaba nasılsın demek serbest mi?
özledim seni demek serbest mi?
ben nerden bileyim...
hayatımda hiç ara vermedim ki...

bilen varsa bunun kriterlerini bi yazsın bana...
yazık oğlana...
pek te seviyo...
ben bildireyim garibime de ona göre davransın.

of offfff.
noolacak bu memleketin hali bilemedim.

zaman lazım...

yannız bi dünya güzeli olayım...
yapacağımı biliyorum ben.
ya...
hadi hayırlısı.

29 Ekim 2013 Salı

SALINCAK...


herkesin kahramanı kendine kardeşim...

git kendine kimi kahraman seçiyosan seç.
bana ne.

ister humeyniyi kahraman yap kendine...
ister corç vaşingtonu...
ister fidel castoru...
ister madonnayı...
ister maradonayı...
ister şeyh halil ibrahim efendiyi...

git istersen kriptondan gelen süperimin meni yi seç kahraman kendine...
ister elini örümcek ısırınca götün götün duvara tırmanan çakma kahramanı...
ister noel baba azıcık adam olsaydı bacadan girmezdi kapıyı çalardı diyen dallamayı...

amma...

ben salıncağa binerken bir çocuk gibi gülümseyen bu adamı kahraman seçtim kendime...

aman deyim aman...
sakın ha...
bak uyarıyorum seni çocuk.

benim salıncağıma dokunma.
sakın ha.

bu salıncak ebediyyen sallanacak sevgili dallama kardeşim...
aklından çıkarma.

yol yakınken dön...
üzülürsün...
yapma...
boş yere umutlanma.

yapma.
adamın asabını bozma...


kıymetli arkadaşlarımın bayramını kutlarım.

11 Ekim 2013 Cuma

ALDIRMA BAYRAM ALDIRMA...

şimdi güzide arkadaşlarım insanlarla sohbet etmekten sıkıldım artık...
yeminlen zevk almıyorum.
şu uzaylılarla felan bi iletişim kursak alsak iki üçtanesini bi rakı sofrası kursak sarar mı sohbet?
bilemiyorum.

-memleket nere kardeş
-uzay
-neresinden içinden mi?
-?????
-ben de çorumluyum abi çorumun aşağıkadirce köyü
-?????
-bu hortumlar ne işe yarıyo abi çekince geliyo mu bunlar aneam geldi lan eşhedü en laaaa ilahe illalahh

neki lan şimdi bu?

bugün bi arkadaşım ergenlik çağına giren oğlu için endişeleniyodu...
kız arkadaşı oğlana erotik mesajlar atıyomuş annesi de okuyuvermiş krize girmiş.

eh dedim ben yıllardır sölüyorum kadından korkmayan allahtan korkmaz diye inanmıyodun bana...
yaaa dedim.
bişey biliyoruz da konuşuyoruz.

bayram yaklaşıyo kurban kesmicem ben hayatımda kurban kesmedim lan böcek görsem evde onu kesemem ben..
sinek kesemem.
öle deve koyun kuzu nası keseyim.

uzayda da var mı kurban adeti merak ettim bak.şimdi...
mesala andromeda galaksisisinde deve kesiliyo mu ki?
mesela A3042 galaksisinde tavuk...
C4556 galaksisinde baluk.
-ne kestin bu kurbanda uzaylı kardeş?
-aynalı sazan.
ne bileyim ben.

neise kıymetli arkadaşlarım herkesin kurban bayramını kutluyorum...
gülün eğlenin tatil yapın sağa sola sataşmayın...
şu sünepe melahati bile kocası tatile götürdü biz kös kös oturuyoruz evde diye adamların başının etini yemeyin.

bol bol hayal kurun....
kendisi küçük ama bahçesi büyük bi evde 
tüm maaile toplanmış hayal edin mesela...
çocuklar çimlerde koşuyo yaşlılar dedikodu yapıyo erkekler içiyo kadınlar karpuz gibi yatıyo onu hayal edin.

olmadı hayallerinizi genişletin....
iki uzaylı kıstırmışız meyhanede...

-uzaylı abi bea nolucak bu memlekeetin hali beaaaa
-???
-ben bi büyük içer kalkarım acaip içerim yani
-neyi?
-rakı lan rakı türkiş kebapp rakiiiii türkiş delayttt bildin?
-???
-bu kadınlarr var ya bi türlü çözemedim be uzaylı abi terketti gitti beni...oysa ne hayallerimiz vardı ya benimsin ya toprağındı fırk
-toprak?
-toprak lan bildiğin toprak işte ağlamıyorum gözüme bişi kaçtı
_????

yook be abicim uzaylı sohbetide sarmadı beni...
öküz gibi oturuyo lan karşımda...
karıda karıya benzese hortumu var lan karının meme yok bu nası karı

-uzayın neresindenim demiştin bacım
-içinden
-bu hortumu şöle tutsam noluyoooo
aneam karı değişti lan yaratık oldu eşhedü en laaaaaa

oldu mu?
olmadı.
böle sohbet olmaz olsun.

en azından uzaylı hatun dürüst çıktı...
direk yaratık.
bizimkiler melaikeye benziyo sonra içlerinden yaratık çıkıyo abicim.
olmaz yani...
yaratıksan yaratıksın neden saklıyosun...yaratık olmak ayıp değil ki...dürüst olmamak ayıp...
direk çık ben yaratıkım de kurtulsun insanlık demi ama.

neise efenim tekrardan herkese şahane bi bayram dilerim...
bayram gelmiş neyime...
deliye hergün bayram...
akıl akıl gel götüme takıl...
gelin ata binmiş ya nasip demiş gibi bayramla ilgili klişeleri kullanmamanızı reca ederim.
baydı artık.

yukarıdaki karikatür ne alaka derseniz...
kurban dedin mi benim aklıma günah keçisi gelir.
heryerde vardır bitane illaki...

keçi kesecekseniz bayramda kesin ama günah keçisi kesmeyin olur mu?

bayram geldiiiiii
hüzünlendimmmmm
bennnnnn yineeeeeeee.

durdurun bayramı başım dönüyor....

bayramın sesine bak aşka davet ediyorrrrrr.

penceremin perdesiniiii havalandırannnn bayrammmmm.

beni bu dertler oyalarrrrr
aldırma bayram aldırmaaaaaaa
bayram aldırma.

gönül gözün olayım
kalbine ben dolayım
nasıl bi bayramsın sen
sıfatına sıçayım.

syukarıdaki güzide dörtlük bana ait değildir...
aşık veysel dizeleridir eleştirilerinizi veysel abiye yapınız.

hadi kalın sağlıcakla.
cümleten iyi bayramlar.
baş baş.

7 Ekim 2013 Pazartesi

HAZIR...

şimdi güzide arkadaşlarım...
muhtemelen bugün herkeslerde bi pazartesi sendromu vardır...
insanlığı aydınlatamyı kendime vazife edindiğim için derin düşüncelere daldım...
ne yazsam ne yazsam da gelecek nesillere ışık tutsam diyerekten sabahleyin.

önce sevişmenin anatomisini yazayım dedim hazır yazılmışı var.
aşkın ızdırabını yazayım dedim hazır yazılmışı var...
bilinçaltının oyunlarını yazayım dedim hazır yazılmışı var...
psikanalizin dehlizlerinde dolaşayım dedim hazır dolaşılmışı var.
güvercinlerin evrimle ilgisini anlatayım dedim hazır anlatılmışı var.

çıktım evden yine derin düşünceler içerisinde...
aklıma kara kaşlı yar söle derdini ne bileyim ben senin cama geldiğini camdan sevdiğini gönül verdiğini türküsü takıldı...

yok dedim illa bişey yazmam lazım...
kadınları mı yazsam ilişkilerimi yazsam şahane iç dış politikamızı mı yazsam ne yazsam...
sonra hemen uzun süredir beklediğim k,itabı almaya gittim...
heyecenlandım.
en son ortaokulda zilli bi kız beni erkekler tuvaletinde öpünce bu kadar heyecanlanmıştım diye düşündüm içimden.

sonra telefon çaldı...
bi arkadaşım bak sana kimi  veriyorum dedi.
verdi birine bi hanımkız.
en nefret ettiğim cümleyi kuruverdi...
bil bakalım ben kimimmmmmmm hihihi.

lan sevgili hanımkız kardeşim nerden bileyim ben.
nerden bileyim ben.
hadi ipucu vereyim ben sana ortaokulda kız ayarlıyodum dedi haydi bakalım burdan buyrun.
abicim ben ortaokulu bitirdiğimde isa daha çarmıha gerilmediydi.
aynı sene gerildi muhtemelen ben nerden bileyim ortaokul yıllarımı.

ben dün akşam nerdeydin deesen sabaha hatırlamıyorum ki...
dün gece neredeydim mesela hayal meyal hatırlıyorum.
en son sahnede acıklı bi şarkı sölüyodum kaşlarımı küçük emrah gibi yaparak.
hatta mekandan bi kaç masa kalktı ben şarkı söleyince.

neise efenim en sonunda adını sölemek zorunda kaldı hanımkız vallada billada hatırlamadım ama ayıp olmasın diye hatırlamış gibi yaptım.
kimleri ayarladın bakiyim bana ortaokulda didim.
ayşe fatma süheyla melahat nazlıcan cerensu melike ece mece diye saydırdı hatun.
utandım ulan.
yok artık dedim.
valla dedi.
hepsini sen bana ayarladın yani öle mi dedim.
evet dedi.
bişey dicektim kıza da centilmen olduğum için demedim içimde tuttum.

sonra ofise gittim büsürü takım elbiseli mutsuz adamla öpüştüm teker teker.
sonra dağılın lan dedim burası parklar bahçeler genel müdürlüğü mü...
si a ey mi dedim bu ne...
hayde...

oturdum bilgisayarıma derin düşüncelerime daldım tekrar...

sonra kızdım yine...
ne yazacğım ulan dedim kendi kendime...
aşkla sevgi arasında ne fark var onu mu yazayım...
e hazır yazılmışı var...
kadınlar birer çiçektir mi yazayım...
e hazır yazlımışı var.
oğlanlar neden öküzdür mü yazayım...
veterrinerler odası yazmış daha önce hazır yazılmışı var.

sonra.
sıçarım lan dedim böyle hayatın içine.
e hazır sıçılmışı var.

yukarıdaki gibi bi ilan vermek istiyo bu aralar gönül.
çelenkli melenkli...
heyhat.
heyhat.

29 Eylül 2013 Pazar

KADINLARI ANLAMAK...

şimdi güzide arkadaşlarım geçen gün bir dost meclisinde bana şöle bir cümle kuruldu;
kadınları anlayamıyorum.

derhal derin düşüncelere daldım...

ben kadınları anlamyı 11 yaşımda felan bıraktım...
yumurta gibi parlak bi oğlandım o zamanlar...
felekle ve çenberiyle henüz tanışmamıştım.
kuzuydum kuzu.

kızın biri bana tutulmuş ama nasıl fırlama nasıl fırlama...
okul çıkışlarında beni denk getirip konuşmak istiyodu.
ben utanıyodum.
hatta bi gün elinde mektup beni kovaladıydı.
yakalasa mektubu verecek.
ben kaçıyodum o kovalıyodu valla şaka değil...

duvarlardan atlıyodum atlayamaz diye...
o da atlıyodu.
en son beni kısrtırdı kuytu bi köşede.
verdi mektubu.
hiçbişe demeden çekti gitti.

işte o duvar dibinde çökmüş kan ter içinde elimde kokulu kağıttan mektupla otururken hayata bakışım değişti kıymetli arkadaşlarım...
kadınları anlamaktan sonsuza kadar vazgeçtim.

sevgili hemcinslerim...
size dost tavsiyesi kadınları anlayamıyorum diye gidip sağda solda ağlamayın zırlamayın...
karalar bağlamayın.
kadınlar anlaşılmak için değil.
sevilmek için yaratılmışlardır.
sevin gitsin.

yine geçen başka bir dost meclisinde kadınlar ne ister diye sordular bana...
lan ben freud muyum hayvanoğlu hayvan her boku bana soruyosunuz.
freud bile psikanaliz diye bişi icat etti psikolojide devrim yaptı...
yok oidepus yok carmen elektra diye çığır açtı.
birtek kadınları anlayamadım dedi.

ama freuddun çözemediğini bu gariban absalom çözdü kıymetli arkadaşlarım...
bana o soruyu soran dallamaya şöle bi baktım...
3 numaralı bakışımla.
ve usulca cevap verdim sesimi azcık hırıltılı çıkarmaya çalışarak karizma olsun diye;

kadınlar arabası yoksa araba ister...
arabası varsa ev ister...
evi varsa yazlık ister...
gümüşü varsa altın ister...
altını varsa pırlanta ister...
pırlanta varsa zümrüt ister...

efendi oğlan bulduysa serseri ister....
serseri bulduysa efendi ister...
huzur varsa kavga dövüş ister...
kavga dövüş varsa huzur ister...
oğlanın annesi iyiyse kötüsünü ister...
kötüyse iyisini ister...

oğlan zenginse kibirli der fakirini ister...
fakirse melahatin var benim yok der zenginini ister...
aşk arıyorum der üç gün sonra sıkılır ya kıçına tekmeyi yer ya kıça tekme atar sonra oturur ağıtlar yakar....
salya sümük ağlamak ister...
ağlıyosa gülmek ister...

sana bir bakışıyla ne istediğini ne istemediğini anlamanı ister...
anlamayınca sen beni hiç anlamadın der anlayanı ister...
anlayan daha yaratılmadığı için yaratılmayanı ve yaratılmayacak olanı ister...

kıskanç olsan kıskanmayanını ister...
kıskanmasan sen beni sevmiyosun der kıskancını ister.

at üstünde prens ister...
fransada şato ister...
monaco prensesiyle görümce olmak ister...
prens çarlsla kocasının bacanak olmasını ister...

kaş üstünde göz ister...
dam üstünde bel ister...
iş üstünde kuş ister...
gobi çölünde duş ister.

bunlar imkansız olduğu için...
fizik kurallarına evrenin yasalarına aykırı olduğu için...
astrolobiyolojiye bile ters olduğu için.

depresyona girer...
çıkar...
tekrar girer...
tekrar çıkar.
tekrar girer.

sonra iliişkiyi bitirir...
yeni bir gariban oğlanın hayatını çürütmek için yeni aşklara doğru yelken açar.


yetti mi dedim bana soru soran dallamaya...
dallama cevap vermedi...
içinden mırıldanarak kalktı gitti.
küfür etti gibime geldi ama tam anlayamadım.


sonra masadakilere döndüm...
kadınlar birer çiçektir dedim.
sadece su ister.

su akar yolunu bulur.
durum budur.



mini mini bir kuş donmuştuuuuuuu
pencereme konmuştuuuuuuuuuuu
aldım onu içeriyeeeeee
cik cik cik ötsün diyeeeeee
pır pır ederken canlandııııı
ellerim bak boş kaldı.




dipnöt,

bunu yazmazsam çatlarım güzide arkadaşlarım...
geçen çok eski tanıdığım bir arkadaşımla karşılaştım...
kensdisi doktordur genetikcidir...
lakin dışardan bak çıkarıp cebinden üç kuruş vermek geçer içinden o derece paspaldır...
ama kral çocuktur.
beni görünce ortakımmmm der sarılır hemen.

efenim bu dallama arkadaşımız profesör olmuş o gece öğrendim onu kutlamaya gelmişler...
aynu zamanda da ara ara yurt dışına çıkıp kaliteli inekleri kopyalıyolarmış genetikci ya.

ortakım dedi ineklerin içinde o kadar çok kaldım ki...
inek memeleri artık bana erotik gelmeye başladı dedi karısının yanında.
lan dedim mustafa.
aramıza mesafe koyalım lan bi süre görüşmeyelim allah belanı versin dedim ne diyeyim ahahahaa.

yareppim sen aklımı koru:))

22 Eylül 2013 Pazar

ÇARŞ....


şimdi güzide arkadaşlarım...
gezi olayları bu memleketin tarih dönümüdür henüz farkında değiliz...
ben söylüyorum yazın bir kenara.

sekiztaşla ilgili bir yazı yazmıştım.
bu protesto olaylarında o kadar yücelttti ki medya mudya.

şahsen acabe bu arabacılar konusunda yanıldım mı diye düşündüm...
yalan yok.
memleket zaten rezalet.
yazıyı silsem mi?

bu entellektüel....
karizmatik....
muhalif....
çarşı denen arkadaşları sizin yorumunuza bırakıyorum.
yukarıdaki fotoğrafta çimeni görünce koşan arkadaşlar bakınız:)).

çarşı plastik sandalyeye karşı.
çarşı çimene karşı...

bravo arkadaşlar...
şahane bi iş yaptınız.
yarın fenerliler geldi karıştırdı bizi...
günahımız yok derseniz şaşırmam:))

haydi bakalım...

bizim mahalle.
sizin rezalete karşı.

6 tane yemeyi alışkanlık haline getiren salakları...
ihya ettiğiniz için ayrıca bravo.

eh ne diyeyeim...

çarşı...

okullar olmasa nasıl güzel yönetirdim şıu milli eğitim bakanlığını....
şu fenerbahçe olmasa herşey çok şahane olacak...
herkesten 6 yiyen salaklar evimizde bizi yeniyo....

karşı saldırıya geçeriz sandalye mandalye sökeriz hücuma geçeriz gireriz sahaya....
herkesi döveriz.
aneam çimende varmış burda...
çayıra yayılalım.

:))

çarşı....
ilk hedefiniz akdenizdir.
ileri.

gülsem mi ağlasam mı?
bilemedim.

allam ya bu ne rezalettir bana biri bunu açıklasın:))

haydi çayır var ver elini çarşı kardeş....
haydi
hoppa.
yayılın.

ama artık susun.
bi susun.

heryer çayır çimen....

haydi hoppa:)))